Повернення та обмін товарів

Компанія Scrim здійснює повернення та обмін товарів згідно із законом «Про захист прав споживачів».

Терміни та умови

Повернення та обмін товарів відбувається протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару замовником. Доставка у зворотний бік здійснюється за домовленістю.

Умови повернення товарів належної якості

Весь список товарів належної якості на нашому сайті підлягає поверненню та обміну. У разі, якщо на ньому було здійснено узгоджене нанесення логотипу, назви компанії чи будь-якого тексту чи малюнків, товар не приймається. Виняток становить брак, який підлягає заміні.

Товари належної якості

До цього списку належать усі вироби:

  1. Які не були у використанні;
  2. Зберегли товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальну упаковку;
  3. До яких є документи, які були надіслані разом із товаром.

Повернення

Для здійснення процедури повернення необхідно зв’язатися з нами за вказаними на сайті телефонами:

  1. +380 (63)-208-71-88
  2. +380 (98)-400-91-09

Повернення продукції провадиться за вказаними даними у ТТН при отриманні посилки.

Оплата вартості повернення продукції

У разі відмови від товару вартість послуги з пересилання оплачується покупцем. Також ми не відшкодовуємо витрати, пов’язані з вартістю послуг із доставки товару покупцю.

Термін перерахування коштів

Кошти повертаються на рахунок покупця протягом трьох днів після отримання нами поверненого товару та огляду його на нашому складі.

Строк відправки товару для обміну

Після отримання та огляду товару, що не підійшов Вам, протягом 1-3 робочих днів буде відправлений інший обраний Вами товар. Вартість обраного товару не може бути меншою, ніж попереднього.

Виявлення пошкодження товару під час пересилання

Якщо при отриманні товару виявлено бій/брак товару, необхідно скласти Акт про бій товару у присутності представника транспортної служби. І повідомити нам номер цього акту та кількість пошкодженого товару. Обмін бракованого товару провадиться на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

Повернення або обмін пошкодженого товару

У разі браку товару вартість доставки продукції в обидві сторони оплачуємо Ми.

Згідно із законом “Про захист прав споживачів”, компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості. У разі, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Документи для повернення товарів

Продукція може бути повернена згідно з листом, який надсилає замовник постачальнику. У листі мають бути зазначені такі дані:

  1. Дата придбання продукції.
  2. Підприємство, у якого купувалась продукція.
  3. Назва продукції.
  4. Вартість продукції.
  5. Кількість одиниць продукції.
  6. Інформація про використання або невикористання, зовнішній товарний вигляд, цілісність упаковки.
  7. Причини повернення товару.
  8. Кількість одиниць продукції, що підлягають поверненню.
  9. Сума, що підлягає поверненню.
  10. ПІБ та реквізити для повернення коштів.