Рекламне агентство Scrim
Команда Scrim (Souvenir to CReate IMage – сувеніри для створення іміджу) працює на ринку рекламно-сувенірної продукції з 2003 року. На базі наших партнерів ми виробляємо щоденники, блокноти, записники та рекламну поліграфію. У свою чергу, спільно з партнерами, завозимо з Китаю та Європи повербанки, термочашки та різну продукцію за сувенірними каталогами. А також наносимо корпоративну символіку на всі наші товари. Допомагаємо, зокрема, підібрати товар під Ваш бюджет за кольором, якістю, матеріалами. Частково ми позиціонуємо себе як рекламне агентство, оскільки частину товарів виробляємо не самі.
Навіщо взагалі потрібно рекламне агентство
За статистикою, ще багато компаній вважають нас звичайними перекупниками, які заробляють як посередники. Справді, іноді це вірно. Залежить від складності замовлення. Звичайний перекуп продає, як правило, лише готові товари зі складу. Рекламне агентство, в свою чергу, знає ринок, і де знайти той чи інший товар. А також – хто його робить, і яке нанесення краще використовувати.
Найчастіше буває ситуація, коли керівник ставить перед співробітником вельми оригінальне, як йому здається, завдання. А ля – принеси те, не знаю що) Гаразд, коли маркетолог профі. А якщо ні? Ось для такого й потрібні ми.
Зазвичай, рекламна агенція бере на себе функції щодо підбору сувенірів та розробки комплектів подарунків. Це та ще праця. У нашій практиці було один раз, коли ми 2 місяці підбирали кавовий сервіз для замовника. Така робота не завжди окупається за витраченим часом, але це все одно заробіток. І якщо потрібного товару немає на складі, ми або знайдемо його у партнерів, або привеземо з-за кордону.
Наші замовники
У нашому портфоліо є сотні різних виконаних замовлень. Нашими замовниками виступають відомі банки, великі та невеликі заводи, фармацевтичні компанії та багато інших. Як приватні структури. Так іі державні.
Важливо та принципово. Якщо ви рекламне агентство, то ви не наш клієнт. Прорахунків від вас багато, а користі практично немає. Прохання не витрачати наш час.
Рекламна агенція Scrim – пріоритети
Компанія насамперед акцентує увагу виключно на інтересах замовника, через що не всі постачальники із задоволенням працюють з нами. Хоча підхід і схвалюють) Для нас особливо важливо якісно та вчасно виконати замовлення. Тим більше, що більшість замовлень йде під Новий Рік і потрібно встигнути отримати подарунки до корпоративу.
Краще раніше
Також щороку ми просимо всіх, кому до Нового року чи корпоративу протягом року потрібно отримати подарунки для співробітників та клієнтів, звертатися до нас завчасно. А точніше – за кілька місяців. Суть у тому, що на виробництво завжди існує черга, і втиснутись у середину її чи на початок – не варіант. Краще перестрахуватися та замовити заздалегідь. Будь-яке розсудливе рекламне агентство проситиме вас про те саме)
Наскільки наперед потрібно замовляти продукцію
Наведемо приклад новорічних свят. Зазвичай усім потрібно отримати готові подарунки до 20 грудня. Перед НР завантаження виробництв максимальне. Проте багато хто цього не враховує. Деякі взагалі вважають, що вони платять гроші та. тому можуть встановлювати свої умови. Це не так. Іноді ми можемо піти назустріч, іноді ні. Тому попереджаємо наперед – якщо хочете отримати будь-який товар до 20 грудня – замовляйте до початку листопада. Нехай краще ми зробимо раніше на тиждень-другий. Ніж не встигнемо вчасно.
Те саме стосується і корпоративів чи свят протягом року. Потрібного товару може банально не опинитися на складі, а постачання з Китаю чи Польщі займає час.
Рекламне агентство Scrim – якість товарів
Якщо говорити про якість, то відвертий шлак ми не продаємо від слова «зовсім». Наприклад, бувають повербанки, які коштують не дешевше за нормальні. При цьому їх ККД не більше 30-50 відсотків. І гарантії на них або немає, або 14 днів. Наше рекламне агентство такі товари не постачає. Імідж – в першу чергу. Мінімальна гарантія на наші повербанки від 6 місяців. Максимальна – 1 рік.
Щоденники та блокноти у нас вже європейської якості. Ми прийшли до цього не одразу. Ще 16-17 років тому нам було відверто соромно за свою продукцію. Але ми вчилися. І тепер в нас є досвід замовлень наших щоденників деякими європейськими країнами.