Поширені запитання
Яка вартість продукції з нанесенням логотипу
Зазвичай, на кожен товар є можливість нанесення логотипу кількома варіантами персоналізації. Ціни на персоналізацію залежать від декількох факторів – кольорів, кількості, складності. Тому вартість нанесення не входить у ціну товару, вказану на сайті. І розраховується завжди окремо. У тому числі, і згідно з побажаннями замовника.
Чи надаєте ви оптові знижки
Так, ми даємо знижки в залежності від кількості. Деякі наші колеги на своїх сайтах або при особистому контакті стверджують, що вони оптовики та знижки у них відсутні. Тобто початково максимальні на будь-якій кількості. Виглядає це не надто переконливо. Не можуть 100 щоденників коштувати стільки ж, скільки тисяча. Це суперечить здоровому глузду в умовах конкуренції. Тому чим більше кількості – тим більше знижки.
Діапазон для щоденників та блокнотів:
- 50-100 базова
- 100-300
- 300-500
- 500-1000
- 1000+
Чи можна купити менше та яка буде вартість
У картках товарів зазначено мінімальну кількість даного товару для замовлення та ціна його на цій же кількості. Знижки надаються на більші замовлення, але не на базові. Буває так, що товар є на складі, і нам не потрібно виготовляти його на замовлення. У цьому випадку ми можемо розглянути менші кількості. Ціна такого замовлення буде відповідно вищою за базову. Зокрема, тому що вартість нанесення на 20 шт. та на 100 шт. може відрізнятися у 3-4 рази. Внаслідок виготовлення кліше, вартості макета та приладки обладнання.
Чому фото товару відрізняється від реального за кольором
Причин кілька. Перерахуємо основні:
- По-перше, практично неможливо зробити фотографію матеріалу один в один зі зразком. Це здається, якщо взяти професійний фотоапарат, то все вийде. Як би не так. Пробували і сканування, і фото на професійному обладнанні, і телефон на багато мегапікселів. Фактура виходить чітко, колір виходить огидно. У зв’язку з чим, намагаємося підігнати фото за кольором під схожий Pantone.
- По-друге, це залежить від кольору монітора. Для графічних робіт існують спеціальні монітори, які ще мають пройти певне налаштування. Так зване калібрування. Завдяки цьому на екрані буде видно саме потрібний колір. На звичайних же офісних кольорова передача слабка. Ні до чого це. Вартість професійного в кілька разів дорожча і не має практичного значення для разових замовлень. Можна спробувати відкалібрувати офісний, але різниця все одно буде суттєвою. Відтінки передати не вийде.
Чи надаєте ви зразки
Якщо чесно – то неохоче. Будь-який зразок коштує грошей. Безкоштовних не буває. Навіть невеликий шматочок матеріалу коштує грошей. І деякі ми купуємо за свої гроші у партнерів, якщо не возимо самі. А потенційні замовники іноді зразки повертати забувають. Особливо це часто буває, коли замовлення не буде. І тоді нам потрібно знову за свої гроші замовляти товар із доставкою зі складу до офісу. Збиток та головний біль. У зв’язку з чим, перевіреним постійним замовникам ми зразки відправляємо Новою поштою безкоштовно. Нові клієнти можуть або під’їхати в наш головний офіс і подивитися максимум зразків, або ми можемо відправити їм товари, що цікавлять, під заставу. Сума застави перераховується нам на картку. І потім, за фактом повернення зразків, перераховується нами назад. Вартість застави зазвичай рази в півтора дорожча за фактичну. Це робиться для стимуляції повернення, оскільки продаж зразків нам вкрай невигідний.